Home » Klantenservice

Klantenservice

Bestellen

Om een artikel aan te kopen, en dus om een bestelling te plaatsen, zal de klant het artikel moeten toevoegen aan het winkelmandje. De klant kan dan het aantal kiezen dat de klant wilt bestellen van het artikel en desgevallend de kortingscode gebruiken. Vervolgens zal de klant zijn klantgegevens moeten invullen. Door op “Bestelling afronden” te klikken, wordt de klant doorgestuurd naar de betaalpagina. Artikelen moeten voorafgaandelijk betaald worden. Het contract bindend van zodra we betaling hebben ontvangen van de volledige aankoopprijs en verzendkosten. Deze artikelen zullen pas verzonden worden van zodra we betaling hebben ontvangen van de volledige aankoopprijs en verzendkosten. We verzoeken de klant daarom om het volledig verschuldigd bedrag onmiddellijk te betalen na ontvangst van de bevestiging van de bestelling, en uiterlijk binnen de 7 kalenderdagen.

 

Artikelen besteld via deze webwinkel worden geleverd in België. Indien de levering in een ander land moet plaatsvinden, vragen wij de klant om eerst met ons contact op te nemen (via de link of via mail: mailto:info@kinderkleding-thamani.be ). Leveringen buiten België waarvan wij niet op de hoogte werden gesteld zullen worden geannuleerd.

Retourneren

Artikelen kunnen worden geretourneerd nadat wij via een ondubbelzinnige verklaring op de hoogte gesteld werden van uw beslissing om de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor beroep doen op het modelformulier voor herroeping maar bent hier niet toe verplicht. Uw beslissing herroepen kunt u per mail of per post. 

De retour gestuurde artikelen dienen aan enkele voorwaarden te voldoen:

  • De artikelen moeten binnen de 14 dagen na ontvangst voor retour bij ons worden aangemeld.
  • Het aankoopbewijs moet toegevoegd worden aan de retourzending.
  • De artikelen dienen in oorspronkelijke staat teruggestuurd te worden met aangehechte prijskaartjes.
  • Indien u het artikel beschadigd hebt ontvangen, gelieve ons dan zo snel mogelijk te contacteren, telefonisch +32 (0)50/ 34.55.15 (van maandag tot zaterdag van 10u tot 18u) of per mail info@kinderkleding-thamani.be. Indien u ons per mail contacteert gelieve dan ook een foto door te sturen.
  • De artikelen dienen ongewassen, ongedragen (behalve om te passen) te zijn. Deze mogen ook niet door derden hersteld zijn. Indien de artikelen meer zijn gebruikt dan nodig, kunnen wij u een waardevermindering doorrekenen.
  • De retourzendingen zijn op eigen risico. Voor de kosten om het artikel retour te sturen bent u als klant zelf verantwoordelijk.

Betaalmethodes

 Algemeen aanvaarden wij de volgende betaalmethodes:

  • Bancontact,
  • betaling via Paypal
  • betaling via overschrijving.

We behouden ons het recht om bepaalde betalingsmethoden niet te aanvaarden voor een specifieke bestelling en te verwijzen naar andere betaalmethodes. Gelieve te noteren dat wij alleen betalingen aanvaarden van rekeningen binnen de Europese Unie. De klant is verantwoordelijk voor elke kost die gepaard gaat met de betaaltransactie.

Technische ondersteuning

Indien u problemen heeft of meer ondersteuning wenst gedurende het bestelproces kunt u ons bellen van maandag tot en met vrijdag tussen 10u00 tot 18u00 op +32 (0)50/34.55.15.

Cookies

Wij maken gebruik van cookies. Hierdoor zijn wij in staat om je computer te herkennen en je voorkeuren bij te houden. Cookies zijn er om het u gemakkelijk te maken maar ook zodat onze website zo optimaal mogelijk kan functioneren. 

Privacy

Wij respecteren uw privacy daarom hanteren wij de Belgische wet van 8 december 1992 met betrekking tot de bescherming van het privéleven in de verwerking van de persoonlijke gegevens. Uw meegedeelde persoonsgegevens zullen enkel gebruikt worden voor de uitvoering van de afgesloten overeenkomst, het verwerken van de bestelling en het versturen van nieuwsbrieven.